Published on mei 25th, 2014 | by Ruben

Bescherm je volk in Sacred Heroes

In Sacred Heroes krijg je de leiding over een groep helden waarmee je moet proberen je nederzetting te beschermen tegen een leger aan vijandelijke monsters. Als belangrijkste gebouw staat er een tempel in het midden van het dorp. Wanneer deze overgenomen wordt heb je verloren en zal je stad worden overrompeld. De kwade wezens willen niets liever dan je steden plunderen dus zul je je beste heroes moeten inschakelen om ze uit zien te schakelen. Tijdens de invasie zwermen er vijanden in allerlei soorten en maten op je af in verschillende waves. Met vier heroes tegelijk dien je deze golven tegen te houden. Als er toch vijandelijke wezens doorbreken en je tempel of dorp weten te beschadigen repareren je dorpelingen automatische vanuit het dorp de tempel waar schade is aangericht.

Sacred Heroes speel je gratis online op MijnGame.nl!

Naast de skills van de vier helden kan er gebruik worden gemaakt van een collectie aan toverspreuken, vooral degene met een area of effect spreuk of healing spell zijn erg handig om te gebruiken. Er kunnen upgrades behaald worden en items en wapens worden gekocht om sterker te worden op offensief en defensief gebied. Hiervoor zul je zoveel mogelijk geld moeten oprapen om te sparen voor de beste items en upgrades. Door de handige controls is het spel makkelijk te besturen. Door een selectiekader te slepen met je muis worden er meerdere eenheden tegelijkertijd geselecteerd, ook zijn ze individueel aan te klikken om ze solo opdrachten te laten uitvoeren. Sacred Heroes is een toegankelijke strategy game voor jong en oud die zeer verslavend is als je er eenmaal aan begint. Sacred Heroes is een kleine simulatie game die erg vermakelijk is om te spelen door de leuke mechanics die erin verwerkt zijn.