Published on december 15th, 2013 | by Ruben

Verdedig het kasteel in Siege Knight!

Siege Knight is een erg leuk defense spel waarin je een leger aan skeletten, zombies, blobs, vleermuizen en ander tuig moet zien te verslaan. Deze monsters proberen je in waves aan te vallen en de stenen muren van je kasteel binnen te dringen, aan jou wordt de zware taak gegeven om de vestiging zo goed mogelijk te verdedigen. De kwade wezens komen op je af op een wijze die vergelijkbaar is met de beroemde Tower Defense game Plants vs. Zombies, in verschillende lanes kunnen de vijanden op je af komen. In Siege Knight zul je slim moeten zijn en goed moeten uitkienen welke rij de prioriteit heeft om te verdedigen. Vanuit je vestiging zul je op alle monsters projectielen moeten afschieten om ze op tijd tegen te houden voordat ze je basis slopen.

Speel hier meer leuke strategiespellen op mijngame.nl

Wanneer je een vijand om zeep hebt geholpen verdien je bergen gouden munten die je na het verzamelen ervan kunt gebruiken in de shop. Zo speel je de toegang vrij tot betere wapens waarmee je sneller zult kunnen schieten en meer schade aan kunt richten. Ook kun je ervoor kiezen om voor het geld valstrikken te kopen in plaats van upgrades voor je gun die je op de grond kunt plaatsen. Wanneer vijanden erover heen lopen zullen ze ernstig worden vertraagd waardoor je meer tijd hebt om te schieten. Door level ups te halen en wapens vrij te spelen zul je steeds beter je kasteelmuren kunnen verdedigen. De graphics van Siege Knight zijn aantrekkelijk door de mooie, cartoony stijl waarin het is vormgegeven. Het is een hele klus om de dynamische gevechten bij te houden in Siege Knight als je geen ervaring hebt met het genre, dat neemt niet weg dat het ontzettend vermakelijk is om te spelen!

Klik hier om zelf Siege Knight te spelen!