Unity spelletjes

Published on november 12th, 2013 | by Ruben

Red Crucible 2: een verslavend schietspel

Red Crucible is een gratis te spelen FPS (First Person Shooter) game die ontworpen is in de Unity engine. Wegens het succes is er nu een vervolg op de veel gespeelde online gratis FPS  te spelen. In deze multiplayer game neem je het tegen spelers van over heel de wereld op om uit te maken wie de beste soldaat is. Er zijn vijf verschillende game modes te kiezen in Red Crucible 2: Free for all, Team Deathmatch, Demolition, Attack & Defend en Last Man Standing. Na een van de modes te kiezen ga je van start op een van de verschillende maps waarin je het op kunt nemen tegen vijandelijke soldaten in grote veldslagen. Voor de mensen die Counter Strike hebben gespeeld is het niets nieuws meer dat je tijdens het spel toegang hebt tot een winkel waar spelers hun personage kunnen aanpassen, wapens en items kunnen kopen om assistentie te leveren tijdens de gevechten.

Speel hier meer leuke schietspellen op mijngame.nl

Net zoals in veel FPS games het geval is beweeg je de soldaat met de WASD toetsen van je keyboard, om rond te kunnen kijken controleer je met de muis de camera. Om je gun af te vuren gebruik je de linkermuisknop. Door de spatiebalk in te drukken het mogelijk om te springen en door shift in te houden kun je sprinten. Met de E-knop is het mogelijk om interactie te hebben met je omgeving. Zo kun je instappen in verschillende militaire voertuigen, de verschillende jeeps, tanks en helicopters zijn ideaal om grote afstanden mee af te leggen en je sneller te verplaatsen dan te voet. Dit online schietspel is voorzien van mooie 3D graphics en zit boordevol actie, dus waar wacht je nog op? Stel je schietskills op de proef met dit gave schietspelletje.

Klik hier om Red Crucible 2 te spelen op mijngame.nl