Unity spelletjes

Published on maart 15th, 2014 | by Ruben

Mini Attack: Urban Combat

Mini Attack: Urban Combat is gave third person shooter die geprogrammeerd is in de Unity engine. Wat meteen opvalt is het ontwerp van de driedimensionale wereld, deze ziet er ontzettend goed uit voor een casual game die gratis te spelen is in je browser. Dat alles er zo gelikt uitziet komt doordat de ontwikkelaars van het spel gebruik hebben gemaakt van de Unity Engine. Zelfs in full-screen mode lopen de animaties en effecten ontzettend soepel. In deze goed gemaakte single player game breekt de hel al snel los, in de fictieve wereld woedt er een oorlog tussen twee rivalen. Jij speelt als een commando die als een soort Rambo in je uppie de tegenstanders probeert te verpletteren.
Door gebouwen op te blazen en vijanden overhoop te schieten vecht je jezelf als een one-man army naar het einde van elk level toe.

Klik hier om zelf Mini Attack: Urban Combat te spelen op mijngame.nl!

Er zijn ontzettend veel verschillende wapens aanwezig die ieder hun eigen vaardigheid hebben. Net zoals in de meeste online schietspellen het geval is kun je wapens, uitrusting en energie kopen in de shop, deze coins verdien je door vijandelijke soldaten neer te maaien. Wat ook leuk is dat er bullet time gebruikt kan worden, deze game mechanic zorgt ervoor dat de tijd even in slow motion gaat. Zo heb je de kans om een hele groep vijanden allemaal een headshot cadeau te geven. Een nadeel is dat het niet veel moeite kost om een kogel door het hoofd te jagen want je vijanden hebben ontzettend grote hoofden en in combinatie met de bullet time is het uitvoeren van deze actie erg makkelijk. Het is jammer dat er geen multiplayer mode aan toegevoegd is om met elkaar op de vuist gaan want de wereld en het design leent zich er ideaal voor.

Tags: , , , , ,