Published on september 7th, 2013 | by Ruben

Het gratis schietspel Elite Marines spelen

Elite Marines is een gratis te spelen schietspel dat geprogrammeerd is in de Unity engine. In deze FPS kun je met meerdere spelers tegelijkertijd spelen op de verschillende servers die er aanwezig zijn. Naast dat de mogelijkheid bestaat om deel te nemen aan een bestaand spel kun je er ook voor kiezen om je eigen game te hosten. In Elite Marines neem je het dan ook op tegen verschillende tegenstanders van over de hele wereld. Je maakt een keuze of je jezelf bij Team A of Team B aansluit, elke speler is een goed getrainde marinier die voorzien is van een uitgebreide collectie aan verschillende wapens. Wanneer je de health van je tegenstander op nul brengt scoor je een punt voor je team erbij. Als de tijd op is wordt er door de kill ratio bepaald wie er gewonnen heeft.

Er is gebruik te maken van verschillende wapens die je vanaf het begin van het spel al tot je beschikking hebt. Dit zijn de bekende geweren die in bijna elke First Person Shooter te vinden zijn zoals de grenade launcher, RPG, shotgun, handgun, grenade launcher, sniper rifle enzovoort. De mogelijkheid bestaat om zonder problemen over te schakelen op full screen modus zodat je meer zicht hebt en beter raak kunt schieten op je vijanden. Je kunt het opnemen tegen spelers van over de hele wereld om je schiet en mik skills te testen en meer kills te maken als het andere team om met de gouden medaille naar huis te gaan. Ook bestaat er de mogelijkheid om zelf maps te maken in de Unity Engine, deze kun je vervolgens opsturen naar de ontwikkelaars van Elite Marines zodat ze de map kunnen toevoegen aan het spel.

Dit schietspel toont erg veel gelijkenissen met games als Counter Strike Portable, Rush Team of Red Crucible. Wil je nog meer schietspellen spelen? Klik dan hier! Het is niet zo’n geavanceerde multiplayer shooter als de genoemde titels maar toch zal Elite Marines zorgen voor uren speelplezier, wat ook een pluspunt is natuurlijk: Elite Marines is een gratis te spelen schietspel. Als je Portable CS, Rush Team en Red Crucible leuke schietspellen vindt dan zal Elite Marines je ook zeker kunnen bekoren.

Klik hier om zelf je schietkunsten op de proef te stellen!