Published on januari 31st, 2014 | by Ruben

Gratis het boerderijspel Good Game Big Farm spelen

Good Game Big Farm is een gratis boerderijspel dat te spelen is via je favoriete browser. Net zoals in elk boerderijspel is het de bedoeling om vanaf de grond een goed lopende boerderij op proberen te opbouwen. Er zijn allerlei manieren om dit doel te verwezenlijken, de speler moet er goed over nadenken voordat hij actie onderneemt, je kunt je tijd en geld immers maar een keer uitgeven. Door doelen op te stellen voorkom je dat er per ongeluk het verkeerde pad wordt ingeslagen, alle acties hebben directe gevolgen op de verdere voortzetting van je carrière. Voor de gamers onder ons die al eerder een boerderij spel gespeeld hebben zal de gameplay van Big Farm geen vragen meer oproepen. In dit soort genre draait het dan ook meer om de uitvoering en de eventuele nieuwe elementen die er aan zijn toegevoegd. Door een profiel aan te maken in Good Game Big Farm krijg je een stuk grond toegewezen. In Big Farm kun je ervoor kiezen om gewassen te verbouwen op de akkers, deze kun je na het oogsten rechtstreeks verkopen of gebruiken als grondstof voor een ander eindproduct. Ook kan dit geoogste voedsel dienen als proviand voor je dieren. In samenwerking met genoeg aandacht en verzorging zullen de boerderijdieren er eindproducten van een hoge kwaliteit voor terug geven zoals boter, kaas, eieren en wol bijvoorbeeld. Na het behandelingsproces leveren de eindproducten meer geld op dan de ruwe materialen op de markt.

Klik hier om zelf Good Game Big Farm te spelen op mijngame.nl!

Als je een eigen zaak begint dan moet je niet bang zijn om het geld af en toe te laten rollen, door de juiste investeringen te maken verdien je na verloop van tijd immers je uitgaves dubbel en dwars terug als je de goede keuzes hebt gemaakt. Door geld te spenderen kun je meer werkers inhuren, meer grond pachten of je boerderij uitbreiden met meer buildings. Het werkt zeer verslavend om van doel naar doel te werken en te sparen voor de benodigde grondstoffen en materialen. Helaas is het zo dat de wachttijden al heel snel oplopen en dat is een herkenbare toevoeging aan games die een free to play model hanteren. De ontwikkelaars dagen de speler uit om hun credit card tevoorschijn te halen je ontvangt immers kortere wachttijden en toegang tot de beste gebouwen. Gelukkig wordt er in Good Game Big Farm een keer geen gebruik gemaakt van energiebalken of vergelijkbare metertjes die om de zoveel handelingen leeg raken zodat je moet wachten totdat je eindelijk weer iets kan doen. De ontwikkelaars van het spel ken je misschien wel van hun andere simulatie titels zoals Good Game Empire, Good Game Poker of Goodgame Galaxy.

Klik hier om nog meer leuke multiplayer spellen te spelen op mijngame.nl