Published on juni 30th, 2014 | by Ruben

Versla de meme’s in Shameless Clone 2!

Shameless Clone 2 is een sci-fi shooter vol actie en spanning. In dit vliegspel reis je met een ruimtepiratenschip door het heelal om allerlei slechteriken te vernietigen die niet veel goeds in petto hebben met de aardbewoners. In Shameless Clone krijg je de opdracht om het luchtruim te betreden en de aanval in te zetten om de kosmos te redden van de vijandelijke dreigingen. Deze game is nogal ongewoon doordat er allerlei hilarische internetmemes in verwerkt zijn als enemies. Er zijn allerlei herkenbare komische memes aanwezig waarmee je het aan de stok krijgt, stuk voor stuk hebben ze hun eigen iconische aanval. Zorg ervoor dat je ze allemaal vernietigd om zoveel mogelijk coins te verzamelen.

Klik hier om Shameless Clone 2 te spelen op MijnGame.nl!

Door de munten te verzamelen gaat er meer energie in de balk, wanneer deze tot 100 procent is opgevuld kan er een speciale super aanval worden uitgevoerd door op de spatiebalk te drukken. Met de verzamelende coins kunnen er ook nog allerlei andere zaken aangeschaft worden tussen de levels in zoals schilden, explosies en power ups in de vorm van bekende figuren uit popcultuur. In Shameless Clone speel je steeds meer schepen vrij die stuk voor stuk gebruik maken van hun eigen speciale aanvallen. Uiteindelijk is deze komische sci-fi shooter aan het einde van de dag gewoon een rede om lekker te kunnen knallen en krom te liggen van het lachen door de verschillende cameo optredens van de meme’s. Ondanks alle humor neemt de game zich wel serieus door een solide uitdaging te bieden aan de speler.

Tags: , , , , , , ,