Published on november 23rd, 2013 | by Ruben

Verdedig de aarde in Plazma Burst 2

In het vervolg van het spel Plazma Burst kruip je wederom in de huid van een futuristische soldaat die het op moet nemen tegen allerlei gemene buitenaardse wezens. Onze planeet is weer eens in gevaar, door wetenschappers krijg je de opdracht om orde op zaken te stellen op onze aardbol. De uiterlijke verschijning van de Science fiction strijder is naar eigen smaak aan te passen. Het  hoofd, lichaam en de ledematen van de mechanische robot zijn gaaf om te veranderen qua formaat en kleurtint. Dit is een leuke toevoeging want in Flash games is het vaak niet zo dat je toegang hebt tot veel mogelijkheden. Als je tevreden bent met zijn uiterlijk ga je aan de slag op een van de willekeurig gegenereerde maps met je supersoldaat.

Speel nog meer gave schietspelletjes op mijngame.nl!

Er zijn ontzettend veel wapens waaruit je kunt kiezen die op allerlei verschillende manieren te upgraden zijn naar eigen smaak. Je kunt ervoor kiezen of je voor een zware of lichte uitrusting kiest. Zware wapens zijn sterker maar zorgen ervoor dat je trager zult bewegen door het level. Lichte wapens richten minder schade aan maar zorgen ervoor dat je juist sneller kunt bewegen. Niets nieuws onder de zon dus. In het begin zijn de controls lastig om onder de knie te krijgen omdat deze erg gevoelig is. Als je eenmaal de besturing door hebt dan is Plazma Burst 2 een zeer gave game om te spelen. De gave physics zijn vergelijkbaar met die van een ragdoll spel. Door de vloeiende besturing reageert je personage zeer accuraat op de input. Met de muis kun je een kogelregen afvuren of zwaardvechten. Met WASD toetsen van je keyboard kan er bewogen worden. Een leuke extra toevoeging aan dit spel is dat je video’s kunt sharen met je vrienden.

Klik hier om Plazma Burst 2 te spelen op mijngame.nl!