Published on november 29th, 2013 | by Ruben

Test je reactievermogen met Fruit Slasher

Fruit Ninja is een wereldberoemde app die nu ook gratis online te spelen is via je browser. In plaats van met je vingertoppen te swipen maak je gebruik van je muis om al het fruit dat tevoorschijn komt kapot te snijden. In Fruit Ninja (Fruit Slasher) is het de bedoeling om met je zwaard al de verschillende soorten fruit die in de lucht worden gegooid door midden moet zien te hakken voordat ze uit het scherm vallen. Het fruit dat je door midden moet snijden kunnen bijvoorbeeld bananen, appels, sinaasappels en kiwi’s zijn. Het fruit komt op verschillende snelheden en hoogtes in beeld. Als je er meer tegelijk door midden weet te hakken maak je een combo en verdien je extra bonuspunten. Als je fruit mist gaat er een leven af. Ook is er een gouden appel aanwezig die je extra bonus punten geeft als je hem kapot hakt, de gouden appel is wel moeilijker te raken dan het andere fruit dus concentreer je want hij kan zomaar tevoorschijn komen.

Speel hier meer behendigheid spellen op mijngame.nl

Naast al het fruit vliegen er tussendoor ook onschuldige hamsters door de lucht heen die je niet door midden mag hakken met je zwaard. Wanneer je per ongeluk deze knaagdieren raakt verlies je een leven. Het tempo van het spel wordt steeds meer opgekrikt waardoor je snel moet reageren en beslissen of je het object dat in beeld verschijnt veilig is om door midden te hakken of niet. Het ultieme doel is om uiteindelijk zoveel mogelijk punten zien te scoren door al fruit kapot te hakken dat in beeld komt. De highscore die je hebt gehaald kan vergeleken worden met die van je vrienden. Het wereld record staat op naam van een fanatieke fruit ninja die al meer dan tweeduizend stukken fruit achter elkaar kapot heeft gesneden. Aan jou is de uitdaging om er meer te slicen dan hem. Dit spel bewijst dat een game geen 3D graphics en animaties van hoge kwaliteit te hebben omĀ  te vermaken, de gameplay is nog altijd het meest belangrijke element van een spelletje.

Klik hier om zelf Fruit Slasher te spelen op mijngame.nl