Published on januari 10th, 2014 | by Ruben

Knokken met beren in het spel Bearbarians

Het woord Bearbarian is een combinatie van ‘Bear’ en ‘Barbarian’. Je leeft als Beerbaar in het land van Bearbaria in een vredig dorpje. Op een dag wordt de onrust verstoord door een stel gestoorde killers die het dorp platbranden. Jij bent de enige die kan ontsnappen, je kan nog maar net op het nippertje de kwaadaardige achtervolgers afschudden. Vanuit het niets zul je moeten proberen je dorp weer opnieuw op te bouwen en tegelijkertijd wraak te nemen op de aanvallers. Om dit te bereiken neem je de leiding over een groep helden die in training komen bij je om samen de strijd aan te gaan om de vijanden te verdrijven.

Klik hier om Bearbarians te spelen op mijngame.nl!

Bearbarians is een spel dat wordt gespeeld in een Deathmatch stijl, in een arena dien je het in teams tegen elkaar op te nemen, wie als eerste een bepaald aantal punten weet te behalen heeft de wedstrijd gewonnen. Deze game is duidelijk geinspireerd op de wijze waarop je knokt in de wedstrijden van Super Smash Bros. Je dient gebruik te maken van de pijltjestoetsen om te bewegen en springen. Met de A-knop voer je een aanval uit op korte afstand en met de S-knop val je op lange afstand aan door middel van een geweer af te vuren. Je kunt kiezen uit vier verschillende classes waarmee je de strijd aangaat, elke class heeft zijn eigen specialiteiten en tevens zijn zwaktes. Je team wordt verder aangevuld met computergestuurde personages die je wel kunt upgraden maar niet kunt besturen. Tussen de levels door bestaat er de mogelijkheid om het geld dat je hebt weten te verzamelen te spenderen aan nieuwe weapons en armor. Bearbarians staat garant voor uren speelplezier, het spel is lekker gewelddadig maar het geheel oogt onschuldig omdat de humor voor een verlichtende factor zorgt zodat het grappig blijft.

Klik hier om nog meer gave avontuur spellen te spelen op mijngame.nl