Published on oktober 8th, 2013 | by Ruben

Het verkeer regelen in het spel Crash Town

Zonder verkeersregels zou het een chaos worden in de jungle van het verkeer. Er komen steeds meer auto’s bij dus daarom is het goed dat er regels bestaan die de boel controleren. Er zijn borden, wegmarkeringen en verkeerslichten aanwezig om ons te assisteren op het asfalt. Op drukke kruispunten zijn verkeerslichten noodzakelijk, zonder deze automatische lichten zou het al snel een chaos worden in het drukke centrum van de stad waar elke dag honderden en soms wel duizenden auto’s door heen komen gescheurd. De verkeerslichten zorgen ervoor dat iedereen om de beurt zijn weg kan vervolgen zonder dat er ongelukken gebeuren. In de game Crash Town ben jij degene die ervoor moet zorgen dat er geen ernstige ongevallen gebeuren.

In Crash Town lijkt het soms wel of niemand die er woont en werkt zijn rijbewijs heeft gehaald omdat ze vaak de bekende verkeersregels gewoon aan hun laars lappen. Ze lijken wel levensmoe te zijn door de halsbrekende stunts die ze uithalen waardoor ze op de andere weghelft belanden. Jij moet als verkeersregelaar in Crash Town op de beruchte kruispunten verkeerslichten plaatsen zodat de auto’s om de beurt hun weg kunnen vervolgen. In Crash Town is het belangrijk om zoveel mogelijk ongelukken en verkeersopstoppingen te voorkomen zodat je door kunt gaan naar het volgende level.

Zorg ervoor dat je goed bedenkt waar je de verkeerslichten neerplant, want bij een verkeerde setting knalt iedereen op elkaar en zul je opdraaien voor de kosten. De levels worden steeds moeilijker omdat er steeds gevaarlijkere kruispunten in het spel te vinden zijn die in connectie met elkaar staan en de moeilijkheidsgraad vergroten. Je zult vaak even moeten puzzelen voordat je de juiste locaties van de verkeerslichten hebt gevonden. Het verkeer beïnvloedt je door eenvoudig gebruik te maken van je muis. Door met de muis de verkeerslichten te slepen laat je ze los op de gewenste positie.

Klik hier om zelf het verkeer te regelen in Crash Town!

Tags: , ,