Published on december 21st, 2013 | by Ruben

Chaos Faction 2 spelen op mijngame.nl

In Chaos Faction 2, in het Nederlands beter bekend als Vechtkamp 2, is het de bedoeling om op de vuist te gaan met allerlei vechtersbazen die je knock-out willen meppen. De gameplay is duidelijk geïnspireerd op die van de Super Smash Bros franchise, in deze populaire fighting game van Nintendo is het de bedoeling om het met elkaar uit te vechten in een arena. Als ultieme doel moet je elkaar van het platform zien te rammen, wie dit als eerste doet heeft gewonnen. In dit tweede deel van Vechtkamp neem je het tegen elkaar op in de toegevoegde multiplayer modus. Ook kun je ervoor kiezen om het tegen een aantal kunstmatige tegenstanders op te nemen in een van de vele arena’s.

Speel Chaos Faction 2 en nog meer leuke vechtspelletjes op mijngame.nl

Ook zijn er vele extra opties aanwezig zoals het instellen van een tijdslimiet en het toevoegen van allerlei gave items zoals bokshandschoenen, geweren en andere projectielen die je kunt gebruiken om je tegenstander uit de ring te beuken. Er is zelfs een level editor aanwezig die je de mogelijkheid geeft om je eigen levels in elkaar te zetten zodat je creativiteit wordt geprikkeld. Om de besturing onder de knie te krijgen vergt even wat tijd en aandacht omdat er een aantal verschillende aanvals- en verdedigingsopties zijn die je actief kunt inzetten en afwisselen met elkaar. Zo kun je de pijltjestoets naar onderen inhouden om je schild te activeren. Door middel van de Z en X knop van je toetsenbord kun je schoppen en meppen. Dit spel neemt zichzelf niet al te serieus waardoor de funfactor wordt verhoogd. Ga alleen de strijd aan of vecht het uit in teamverband!

Tags: , , , , ,